דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Calendar
Calendar

לוח אירועים

לכל האירועים
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
התנדבות
היכל התרבות
הנחיות למניעת יתושים ונחשים
הסדרי החנייה החדשים בעיר
רישום לצהרונים
הקתדרה העממית
חוגים ופעילויות לכל המשפחה
מחיר למשתכן
הרפורמה במחלקת הגבייה

62% מתושבי אור יהודה שבעי רצון מתפקוד העירייה

8/01/2018 13:00
62% מתושבי אור יהודה שבעי רצון מתפקוד העירייה

עיריית אור יהודה קיימה לאחרונה הסקר שביעות רצון מתפקוד היחידות השונות של העירייה, זאת כבסיס להכנת תכניות העבודה לשנת 2018. הסקר שהוצג בפני מנהלי העירייה ולאחר מכן בפני חברי מועצת העיר, מהווה כלי עבור כל יחידות העירייה השונות באשר למקומות שבהן דרוש שיפור. הסקר, שנערך בקרב 1,068 בתי אב כדי לייצר מפה מדויקת ככל האפשר בנוגע לאופן שבו נתפס השירות העירוני בכל השכונות השונות בעיר, מספק גם השוואה לעומת הנתונים שנמדדו בשנת 2016.

 

לאחר ניתוח הנתונים מתברר שבכל המדדים ללא יוצא מן הכלל חלה עלייה, כאשר גם בשאלה הנוגעת לשביעות הרצון מתפקודה של עיריית אור יהודה בשנה האחרונה נמדד שיפור עצום מ-52 אחוז ל-62 אחוז, לעומת 15 אחוז בלבד שאינם שבעי רצון. אחוז דומה (62 אחוז) נמדד באשר לשביעות הרצון מתפקודה של ראש העיר, לעומת עשרה אחוז בלבד שאינם שבעי רצון.

 

הנתונים המעודדים ביותר הגיעו בתחום החינוך, כאשר תושבי העיר מזהים את המגמה החיובית שאליה הולכת אור יהודה עם שיפור משמעותי בכל שכבות הגיל השונות. לא פחות מ-83 אחוז נמדדו בתחום גני הילדים, עלייה של תשעה אחוזים לעומת השנה שעברה. בבתי הספר היסודיים נמדדו 71 אחוזים (עלייה של 4 אחוזים) ובבתי הספר התיכוניים וחטיבות הביניים נרשמה עלייה של 15 אחוז לעומת הסקר של 2016 עם 57 אחוזי שביעות רצון. ראוי להדגיש שבכל תחום ציינה ראש העיר בפני המנהלים את היעד לסיום שנת 2018.

 

נתונים מעודדים נוספים עלו גם בתחום טיפוח חזות העיר, כאשר 58 אחוז מתושבי אור יהודה שבעי רצון מרמת הניקיון, 64 אחוז מרוצים מעבודת הגינון שנעשית ברחבי העיר, 75 אחוז שבעי רצון מפינוי הפסולת והגזם, 62 אחוז מרוצים מהטיפול במתקני המשחקים ובגינות הציבוריות. כמו כן, נרשמה שביעות רצון מירבית בנושא ארגון אירועי תרבות (70 אחוז) ומפעילות המתנ"ס (70 אחוז).

 

מספר נושאים שיקבלו דגש רב בשנה הקרובה הם תחום התשתיות (עלייה של 8 אחוז בשביעות הרצון ל-53 אחוז) באמצעות עשרות פרויקטים שיבוצעו בשנה הקרובה, השירות לתושב (53 אחוז), תיפקוד המוקד העירוני (47 אחוז) ותחושת הביטחון האישי (57 אחוז).

 

ליאת שוחט, ראש העיר, ציינה: "אני שמחה לראות שהעבודה האינטנסיבית שנעשית בעירייה בכל הרבדים ובכל המחלקות באה לידי ביטוי והתושבים שלנו מרגישים זאת. אני קשובה מאוד לרחשי הציבור, ולכן הסקר הזה מהווה עבורי מדד במקומות הדרושים שיפור. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לקדם את איכות החיים של תושבינו, ובד בבד לשפר את איכות השירות הניתן במשרדי העירייה ולקדם שירות דיגיטלי בכל המקומות שניתן לעשות זאת".

negishut icon עבור לתוכן העמוד