דלג על בר עליון
בר עליון

פנייה ראשונה לאגף הרווחה


 אפשרויות פנייה ראשונה לאגף הרווחה
הגעה למזכירות האגף בימים א'-ה' בשעות 9:00 - 13:00
← נא להתקשר למזכירות האגף, לתיאום פגישה: 03-5388116. 

 

 תהליך הטיפול בפנייה
← המזכירה רושמת את פרטי הפונה ואת מהות הפנייה
הפניה נבחנת על ידי עובד סוציאלי האחראי על טיפול בפניות ראשונות ("אינטייק"), המחליט על פי סדרי העדיפויות האם להעביר לטיפול או לרשימת המתנה עד אשר יתפנה מקום.
לאחר בדיקת הפנייה והגדרת הבעיה, היא מועברת לעובד סוציאלי בתחום הבעיה שהוגדרה.

 

 

negishut icon עבור לתוכן העמוד