דרמה על המגרש: קבוצת נבון מאור יהודה היא אלופת ליגת מאמאנט בקעת אונו

בגמר מותח וצמוד גברה הקבוצה על סגניתה, קבוצת סביונים, גם היא מאור יהודה, ובכך הבטיחה העיר שנה עשירית ברציפות של אליפות מקומית. ראש העיר, ליאת שוחט: "השחקניות שלנו מביאות עוצמה נשית, רוח ספורטיבית ומקור לגאווה עצומה לעיר כולה"


הישג ספורטיבי נהדר לעיר אור יהודה: שתי הקבוצות המובילות של העיר, יצחק נבון וסביונים נפגשו למשחק דרמטי ומורט עצבים במסגרת גמר בית MBO של ליגת הכדורשת "מאמאנט בקעת אונו". בתום שלוש מערכות צמודות ומלאות אדרנלין, ניצחה קבוצת נבון 1:2 וקטפה את המקום הראשון והתואר הנחשק.

בית הספר סביונים

ליגת "מאמאנט בקעת אונו" מציינת השנה עשור להקמתה. מדובר בליגה ענפה המחולקת לשתי תתי-ליגות ומונה בסך הכל 26 קבוצות מכל יישובי האזור (בליגה המקבילה, אגב, זכתה קבוצת "אנרג'י" מהעיר יהוד). הנתון המרשים ביותר הוא שמאז הקמת הליגה ובלקח עשור של פעילות, בכל שנה יש לאור יהודה קבוצה אלופה שמניפה את הגביע.

בית ספר נבון

קבוצות המאמאנט באור יהודה פועלות לאורך כל השנה בהצלחה רבה באמצעות מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים, המעניקה להן את המעטפת המקצועית הטובה ביותר.

תלמידי בית ספר בנון 1

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, בירכה בהתרגשות על ההישג: "אור יהודה שוב על הפודיום, וזהו כבוד עצום לספורט הנשים בעיר. השחקניות המדהימות שלנו מביאות למגרש שילוב מנצח של עוצמה נשית, רוח ספורטיבית בלתי מתפשרת וקהילתיות במיטבה. התמדה של עשור בצמרת הליגה היא הוכחה להשקעה העירונית ולכישרון הענק שיש לנו כאן. תודה למחלקת הספורט ב'נפגשים' שמלווה את השחקניות, וברכות חמות לאלופות החדשות!".

תלמידי בית ספר בנון 2

את קבוצת נבון מובילה הקפטנית מור קרן אופיר לצד המאמן אביר כץ, ומנגד בסביונים הקפטנית היא סיונית בן עזרא והמאמנת שירלי באבי ג'נח. את הליגה מרכזות קרן גרטל ועדי דורה.

צילומים: "נפגשים" מרכזים קהילתיים