משפחות ותלמידים בחט"ב יובלים קיימו פסטיבל טעמים ועדות

מאכלים של יוצאי עיראק, בוכרה, ארגנטינה, אתיופיה, טריפולי וגאורגיה נמכרו במחירים סמליים במסגרת יוזמה של תלמידי החטיבה בשיתוף העירייה כחלק מתכנית "מקום וזהות" של אגף החינוך. הכסף שנאסף ייועד לפעילויות לחטיבה


 

תלמידי חט"ב יובלים יחד עם הוריהם קיימו בשבוע שעבר פסטיבל טעמים ועדות ראשון מסוגו, שנערך במגרש הספורט הסמוך לבית הספר, כל זאת כחלק מהתכנית העירונית של אגף החינוך "מקום וזהות". הפסטיבל הוא יוזמה של תלמידי חט"ב יובלים יחד עם איתי לנזיני, מוביל מועצת התלמידים. האירוע הופק בשיתוף אגף החינוך בעיריית אור יהודה.

 

את הפסטיבל פקדו ראש העיר, ליאת שוחט, וסגניה אברהם בורוכוב וימית קרקוקלי. במסגרת הפסטיבל, הוצגו לראווה מגוון דוכנים שהציגו את המאכלים של כל עדה. בין השאר הוצגו מאכלים של יוצאי עיראק, בוכרה, ארגנטינה, אתיופיה, טריפולי וגאורגיה. המוצרים עצמם נמכרו במחירים סמליים לטובת התושבים וכמובן תלמידים והורים נוספים, כאשר הכסף שנאסף יוקצה לטובת פעילויות שמיועדות לתלמידי החטיבה.

פסטיבל טעמים באור יהודה

במהלך האירוע גם הוצגו דוכנים של תנועות הנוער השונות שהציגו את הפעילות השנתית שלהם במטרה לגייס חניכים נוספים. נציגות מטעם הצופים, בני עקיבא, הנוער העובד, כנפיים של קרמבו ומכבי צעיר פקדה את האירוע ושוחחה עם בני הנוער השונים.