לינוי עינב מאהוד מנור זכתה בחידון מורשת העיר

השבוע נערך חידון עירוני לבחינת בקיאות תלמידי העיר במורשת ובהיסטוריה של העיר, כאשר לינוי עינב הצטיינה וסיימה במקום הראשון. אופק משה מבית ספר אלונים סיים שני ודוד מלר מסעדיה גאון שלישי. את האירוע הנחה נריה פנחס, חתן ישראל לשעבר בחידון התנ"ך


לינוי עינב, תלמידת בית ספר אהוד מנור, זכתה השבוע בחידון מורשת העיר שקיים אגף החינוך בהיכל התרבות לרגל 70 שנה לאור יהודה. במסגרת החידון, התבקשו תלמידי כיתות ה' בבתי הספר היסודיים בעיר ללמוד מתוך מקראה שהופקה עבורם על ההיסטוריה של העיר החל מראשיתה ועד הימים אלו. האירוע נערך במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, וסגניה ימית קרקוקלי ואברהם בורוכוב.

 

בתחרות השתתפו חמישה בתי ספר: שיזף, סביונים, אלונים, אהוד מנור וסעדיה גאון. במשך השנה למדו התלמידים על אור יהודה ותקומת ישראל, כאשר אל התחרות הגיעו שני תלמידים מצטיינים מכל בית ספר לאחר שעברו מבחן בכתב. את האירוע הנחה נריה פנחס, חתן ישראל לשעבר בחידון התנ"ך.

 

רגע השיא בתחרות היה כאשר ראש העיר, ליאת שוחט, הציגה את שאלות ראש העיר. אופק משה, תלמיד בית ספר אלונים, זכה במקום השני, ודוד מלר, תלמיד בית ספר סעדיה גאון סיים במקום השלישי. כל המשתתפים קיבלו תעודות הוקרה על עצם השתתפותם.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: "אני שמחה לראות כל כך הרבה תלמידים מתעניינים במורשת ובהיסטוריה של העיר ומפגינים בקיאות כל כך מרשימה. אנו נמשיך ללמד את תלמידי אור יהודה על ההיסטוריה שכל כך חשובה".

 

צילומים: וידאו אקשן