הוועדה המקומית אור יהודה קיבלה ציון 87 על האתר ההנדסי

מינהל התכנון בדק את אתרי ועדות התכנון הפועלות בארץ ודירג את הוועדה באור יהודה בין השקופות והשירותיות ביותר. ראש העיר, ליאת שוחט: "מברכת על התוצאות. נמשיך לפעול כדי להנגיש את המידע לציבור באופן המיטבי ביותר"


 

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אור יהודה התבשרה בשבוע האחרון כי במסגרת הבקרה הארצית שמקיים מנהל התכנון על אתרי הוועדות, ניתן לוועדה הציון 87. מדובר בשיפור עצום עבור הוועדה שהוקמה לאחרונה ופעלה תחת מהנדסת העיר ליאת בן אבו להגביר את נושא השקיפות והמידע שיכולים כיום תושבים ויזמים לקבל בצורה ברורה ונוחה באמצעות האתר ההנדסי שהיא מפעילה.

 

הבקרה התבצעה במהלך השנה האחרונה, כאשר בקרי מינהל התכנון בחנו לא פחות מ-18 קריטריונים ומדדים שבדקו את הוועדה בהיבטים של דרישות חוק התכנון והבנייה ובנושאים של שקיפות ושירותיות. בזכות הדירוג, ממוקמת הוועדה המקומית של אור יהודה בין הוועדות המובילות ביותר בארץ.

 

מהנדסת העיר, ליאת בן אבו, מציינת: "במהלך השנה האחרונה שמנו דגש על נושא הנגשת השירות לתושבי העיר והעברת המידע באופן מסודר וברור. כמו כן, הכנסנו מערכת GIS שמאפשרת לתושבים ולכל מי שחפץ בכך מידע נרחב אודות העיר. בקרוב נפרסם מדריך לבונה בעיר שייתן גם הוא מידע מקיף אודות כל הנושאים הנוגעים לתהליך קבלת היתרי הבנייה וההנחיות הרלוונטיות בנושא".

 

ראש העיר, ליאת שוחט: "הביקורת של מינהל התכנון עולה בקנה אחד עם הערכים של העירייה בראשותי לספק מידע נגיש, אמין ושקוף על פעילות העירייה. אנו שמחים להימנות על הוועדות השקופות ביותר בארץ, ואנו נמשיך לפעול כדי להנגיש את המידע לציבור באופן המיטבי ביותר".