נחשף הלוגו החדש של "נפגשים" בערב הוקרה לעובדים המצטיינים

אירוע סיכום השנה של "נפגשים" (המתנ"ס לשעבר) נערך בבריכה העירונית באור יהודה, ובו נחשף הלוגו החדש שילווה את פעילות הארגון. בשיאו של הערב הוענקו תעודות הוקרה לעובדים הבולטים


בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה חגיגי לעובדים המצטיינים ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים (המתנ"ס לשעבר) שסיכם את שנת הפעילות האחרונה. במסגרת הערב, שנערך בבריכה העירונית, נחשף לראשונה המיתוג החדש של המרכזים הקהילתיים. האירוע נערך במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, וסגן ומ"מ ראש העיר הממונה על "נפגשים", אלירן אליה.

 

במהלך האירוע הוענקו לעובדים המצטיינים תעודה ופרחים בעקבות עשייתם המבורכת בארגון, והם קיבלו את התעודות מליאת שוחט ואלירן אליה, מנכ"לית "נפגשים", לאה כץ, ונציג החברה למתנ"סים, מוטי עבו. העובדים המצטיינים הם אלי יוסף, ליאת רובין, עופרה שמואל, שרה לאופמן, אורה אברמוב והמחלקה המצטיינת היא מחלקת הספורט בהובלתו של דיאגו לוונסון. כמו כן, הוענקו תעודות הוקרה לצוות הפעילים "יחדיו" אזרחים בוגרים בהובלת לבנה שתיוי.

 

האירוע שילב אוכל משובח, שולחנות עגולים, עיצוב מוקפד וקיצי, מופע יווני מקפיץ, נאומים מרגשים, סרטונים ומצגות החושפים בהתרגשות רבה את הלוגו החדש, הכרזה על הסכם קיבוצי שבדרך, משפחות שהגיעו לפרגן ליקיריהם, תמונות ומזכרות ומסיבת ריקודים סוחפת.

עובדי נפגשים המצטיינים

סגן ומ"מ ראש העיר, אלירן אליה, הממונה על 'נפגשים': "ארגון נפגשים נמצא בשיאה של רפורמה עם מטרה ברורה - להנגיש את פעילות הפנאי והקהילה לכלל השכונות והמגזרים באור יהודה. אני רואה חשיבות רבה בהנגשת השירות בכל תחומי הפעילות לכולם, כך שכל תושב יכול למצוא עניין בתכניות הרבות שנכנסו בשנה האחרונה לעיר ואלו שעוד ייכנסו. בהזדמנות הזו אני רוצה לברך את עובדי הארגון המצטיינים שתופסים את עבודתם כשליחות, ועושים עבודתם בחריצות ובמקצועיות רבה".

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אין שמחה ממני לראות את התהליך המבורך שמתקיים ב'נפגשים' שמאפשר למחלקות השונות להוציא כל כך הרבה תכניות ויוזמות חדשות אל הפועל. כל זה לא היה מתאפשר אלמלא ההון האנושי האיכותי שעובד בנפגשים המאפשר להרחיב את פעילויות הפנאי שמקודמות עבור הקהילה".